Application of Queuing Model to Patient Flow in Emergency
کاربرد مدل صف بندی برای جریان بیمار در بخش اورژانس: مطالعه موردی
چکیده
شلوغی بیش از حد بخش اورژانس نشان دهنده ویژگی مشترکی می باشد که می تواند بر کیفیت و دسترسی به مراقبت بهداشتی تأثیر بگذارد با تحلیل ارائه ED در طی چند سال گذشته، ما شاهد افزایش ثابت تعداد ارائه بوده ایم. در هر ED، این یک چالش برای کاهش زمان انتظار بیماران، ارائه مراقبت به موقع و بهبود رضایت بیماران می باشد. زمان انتظار طولانی مهمترین شکایت در نظرسنجی رضایت بیماران می باشد. 95/2 پرسشنامه را برای دوره 3 سال ارزیابی کردیم. نرخ رضایت کلی، 63/84 درصد بوده و شکایات و نارضایتی مکرر درباره زمان انتظار می باشد که بسیار طولانی می باشد و اتاق انتظار که کوچک بوده و پرسنلی که ناکافی می باشد. برای مدیریت این موقعیت ها به روش مناسب ما در تحلیل خود پیشنهاد می کنیم که از مدل های صف بندی استفاده شود که می تواند ارزیابی صحیح از عملکرد سیستم ما ارائه کند. داده های استفاده شده در مطالعه موردی شامل اطلاعات دقیق در طی دوره 1 ژانویه، 31 دسامبر 2013 می شود یعنی زمانی که مجموعاً 458/51 بیمار ثبت نام کردند. نتایج این مطالعه می تواند به ما در درک دامنه مسأله گسترده تر و رابطه بین منابع و زمان انتظار کمک کند و روشی برای درک و گسترش عملکرد ارائه کرده و راه حل هایی برای درک بهتر و کاهش بحران روزانه، می یابد.
مبلغ قابل پرداخت 31,900 تومان
برچسب های مهم