Actionable trust in service organizations: A multi-dimensional perspective
اعتماد عملی در سازمان های خدماتی: از دیدگاه چندبعدی
چکیده:
هدف: این مقاله پیشایدهای رفتاری و نگرش اعتماد و پیامدهای مربوطه در صنعت خدمات را در چند سطح تحلیل و بررسی می کند.
روش: داده ها از ارائه کنندگان خدمات اداری و علمی و مشتریان با استفاده از پرسشنامه های کاغذ و قلم و آنلاین بدست آمده است.
یافته ها: فاکتورهای فردی و دوگانه و سازمانی در تحول خدمات بر اعتماد به عنوان یک رفتار تاثیر می گذارد. انطباق ارزش بین تامین کنندگان خدمات و مشتریان به اعتماد به عنوان یک عمل رفتاری کمک می کند.
مفاهیم: یافته های ما تایید می کند که موفقیت تحول خدمات یک پدیده چندبعدی است و تایید می کند که اعتماد عملی یک فاکتور غالب در موفقیت های خدمات می باشد. بنابراین نیاز به توجه به جنبه رابطه ای رویارویی خدمات دارد. در نهایت انطباق ارزش بین تامین کنندگان خدمات مشتریان در دستیابی به اعتماد در تمام تعامل خدمات مهم است.
مبلغ قابل پرداخت 29,800 تومان
برچسب های مهم