دنیز نت

دنیز نت

"فروشگاه دفتر خدمات کامپیوتری و اینترنتی دنیز" ... دانلود تحقیق دانشجویی، دانلود مقاله ،دانلود مقالات انگلیسی به همراه ترجمه فارسی، دانلود پایان نامه، دانلود کارآموزی، دانلود کارورزی، دانلود تحقیق های فرهنگیان، دانلود تحقیق آموزش و پرورش، دانلود تحقیق دانش آموزی، دانلود تحقیق ارتقای شغلی، نمونه سوال، اخبار دانشگاه پیام نور

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 96
  • بازدید دیروز : 110
  • بازدید کل : 683510

مقاله انگلیسی با ترجمه (2015)اعتماد عملی در سازمان های خدماتی: از دیدگاه چندبعدی


Actionable trust in service organizations: A multi-dimensional perspective

اعتماد عملی در سازمان های خدماتی: از دیدگاه چندبعدی

چکیده:

هدف: این مقاله پیشایدهای رفتاری و نگرش اعتماد و پیامدهای مربوطه در صنعت خدمات را در چند سطح تحلیل و بررسی می کند.

روش: داده ها از ارائه کنندگان خدمات اداری و علمی و مشتریان با استفاده از پرسشنامه های کاغذ و قلم و آنلاین بدست آمده است.

یافته ها: فاکتورهای فردی و دوگانه و سازمانی در تحول خدمات بر اعتماد به عنوان یک رفتار تاثیر می گذارد. انطباق ارزش بین تامین کنندگان خدمات و مشتریان به اعتماد به عنوان یک عمل رفتاری کمک می کند.

مفاهیم: یافته های ما تایید می کند که موفقیت تحول خدمات یک پدیده چندبعدی است و تایید می کند که اعتماد عملی یک فاکتور غالب در موفقیت های خدمات می باشد. بنابراین نیاز به توجه به جنبه رابطه ای رویارویی خدمات دارد. در نهایت انطباق ارزش بین تامین کنندگان خدمات مشتریان در دستیابی به اعتماد در تمام تعامل خدمات مهم است.


مبلغ قابل پرداخت 29,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

"هدف ما ارتقاء کیفیت و جلب رضایت شماست"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما