دنیز نت

دنیز نت

"فروشگاه دفتر خدمات کامپیوتری و اینترنتی دنیز" ... دانلود تحقیق دانشجویی، دانلود مقاله ،دانلود مقالات انگلیسی به همراه ترجمه فارسی، دانلود پایان نامه، دانلود کارآموزی، دانلود کارورزی، دانلود تحقیق های فرهنگیان، دانلود تحقیق آموزش و پرورش، دانلود تحقیق دانش آموزی، دانلود تحقیق ارتقای شغلی، نمونه سوال، اخبار دانشگاه پیام نور

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 87
  • بازدید کل : 681833

مقاله انگلیسی با ترجمه (2016)پشتیبانی از تصمیم نگهداری برای سیستم های تولید بر مبنای به حداقل رسانی هزینه چرخه عمر


 

Maintenance decision support for manufacturing systems baseظ

minimization of the life cycle cost

 

پشتیبانی از تصمیم نگهداری برای سیستم های تولید بر مبنای به حداقل رسانی هزینه چرخه عمر

چکیده

کاهش هزینه های کلی چرخه عمر، یک مسأله کلیدی در بخش تولید می باشد. از جمله کمک های مختلف به LCC بخش مهم آن به علت مسائل اطمینان و قابلیت نگهداری بوده و بنابراین کاهش قابل توجه در LCC می تواند با برنامه ریزی و تصمیمات آگاهانه به دست آید. علاوه بر ویژگی های خرابی و تعمیر، هزینه های مرتبط با R&M طبق استراتژی نگهداری و سیاست انتخاب شده برای هر مؤلفه که سیستم تولید را شکل می دهد، متغیر می باشد. هدف این مقاله،، توصیف مدل ریاضی است که به بخش مرتبط با R&M، LCC برای مقایسه سناریوهایی توجه دارد که در آن استراتژی ها و سیاست های مختلف نگهداری بر روی مؤلفه های سیستم تولید به کار می رود. محاسبات 3 احتمال سیاسی را پوشش می دهد: خدمه داخلی، خدمات خارجی و خدمات خارجی (قرارداد سالانه). هر دو استراتژی زمان بندی شده و غیر زمان بندی شده مورد توجه قرار گرفتند. بر مبنای فرمول پیشنهادی، بهینه سازی با توجه به یافتن بهترین راه حل در زمینه اقتصادی انجام شد. علاوه بر این، این روش به احتمال خوشه بندی اقدامات زمان بندی شده با هدف دستیابی به محدودیت دسترسی از پیش تعیین شده و در عین حال حفظ هزینه ها در سطح پائین، توجه دارد. این مقاله نتایج پروژه تحقیقی FP7 اروپایی EASE-R3 را ارائه می کند که در آن ابزار نرم افزار برنامه ریزی نگهداری ویژه با اجرای روش های بالا، طراحی شده است.


مبلغ قابل پرداخت 30,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

"هدف ما ارتقاء کیفیت و جلب رضایت شماست"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما