دنیز نت

دنیز نت

"فروشگاه دفتر خدمات کامپیوتری و اینترنتی دنیز" ... دانلود تحقیق دانشجویی، دانلود مقاله ،دانلود مقالات انگلیسی به همراه ترجمه فارسی، دانلود پایان نامه، دانلود کارآموزی، دانلود کارورزی، دانلود تحقیق های فرهنگیان، دانلود تحقیق آموزش و پرورش، دانلود تحقیق دانش آموزی، دانلود تحقیق ارتقای شغلی، نمونه سوال، اخبار دانشگاه پیام نور

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 48
  • بازدید دیروز : 42
  • بازدید کل : 683303

مقاله انگلیسی با ترجمه رابطه بین خواب و رفتار در اختلال طیف اوتیسم (ASD): یک مرور و بررسی(The relationship between sleep and behavior in)2014


رابطه بین خواب و رفتار در اختلال طیف اوتیسم(ASD): یک مرور و بررسی

چکیده

اگر چه شواهدی وجود دارد که مشکلات قابل توجه خواب در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (ASD) شایع است و خواب بد رفتار مشکل وار در طول روز را تشدید می کند، ولی این روابط توجه بسیار کمی هم دو تحقیقات و هم عمل بالینی را دریافت کرده است. دستورالعمل های درمان برای کمک به مدیریت رفتارهای چالش برانگیز در ASD برای ذکر خواب در همه شکست خورده است ، و یا آنها یک توجه بسیار محدود را بیان کرده اند.

علاوه بر این، توجه محدود به کودکان مبتلا به اوتیسم کم کارکرد معطوف می شود، یعنی آن دسته از افرادی که اغلب شدید ترین اختلال خواب و مشکلات رفتاری را تجربه می کنند. این مقاله ماهیت مشکلات خواب را در ASD توصیف و پیچیدگی های اختلال خواب در افراد مبتلا به اوتیسم کم کارکرد را برجسته می سازد. پیشنهاد می شود که پروفایل کودکان ASD بر اساس ماهیت اختلال خواب آنها ممکن است به درک علائم و پروفایل های رفتاری (یا بالعکس) کمک کند و به همین دلیل منجر به مداخلات بهتر مورد هدف می شود. این مقاله با یک بحث در مورد محدودیت های دانش کنونی و حوزه های پیشنهادی که برای تحقیقات آینده مهم هستند به پایان می رسد. درمان اختلال خواب در ASD دارای پتانسیل بسیار زیادی برای بهبود رفتار در طول روز و کارکرد خانواده در این جمعیت آسیب پذیر است.

کلمات کلیدی: اختلال طیف اوتیسم، اوتیسم کم کارکرد ، مشکلات خواب در ASD، درمان خواب در ASD


مبلغ قابل پرداخت 31,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1499

برچسب های مهم

"هدف ما ارتقاء کیفیت و جلب رضایت شماست"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما