دنیز نت

دنیز نت

"فروشگاه دفتر خدمات کامپیوتری و اینترنتی دنیز" ... دانلود تحقیق دانشجویی، دانلود مقاله ،دانلود مقالات انگلیسی به همراه ترجمه فارسی، دانلود پایان نامه، دانلود کارآموزی، دانلود کارورزی، دانلود تحقیق های فرهنگیان، دانلود تحقیق آموزش و پرورش، دانلود تحقیق دانش آموزی، دانلود تحقیق ارتقای شغلی، نمونه سوال، اخبار دانشگاه پیام نور

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 107
  • بازدید کل : 683101

مقاله انگلیسی با ترجمه برخی ویژگی های دانش رفتار سازمانی و مسائل حاصل در آموزش رفتار سازمانی


Some features of organizational behavior knowledge and the resulting issues in teaching organizational behaviorَ

resulting issues in teaching organizational behavior(2015)

برخی ویژگی های دانش رفتار سازمانی و مسائل حاصل در آموزش رفتار سازمانی

چکیده

مطالعات موجود نشان می دهد که تحقیق مدیریت که رفتار سازمانی بخشی از آن می باشد از نظر کارآیی و رابطه با تدریس کاهش یافته است. به عنوان انعکاس این موضوع، شکاف تدریس، تحقیق در مطالعات مشاهده شده است. در نتیجه این، نگرانی هایی درباره ارسال ناکافی حجم اطلاعات OB از طریق تدریس OB و مشروعیت آسیب دیده تکالیف رفتاری در آموزش تجاری بیان شده است. این نگرانی در بحث موجود نشان دهنده نیاز برای بررسی ماهیت حجم اطلاعات OB و بررسی مسائل ایجاد شده برای تدریس OB می باشد. این مقاله به این نیاز تحقیقی توجه دارد. آن در ابتدا به نیاز برای بررسی ویژگی های دانش OB و مسائل حاصل در تدریس OB اشاره دارد و سپس شرح می دهد که چرا ماهیت دانش OB بر تدریس OB تأثیر گذاشته و مسائلی در تدریس OB ایجاد می کند و سپس برخی از ویژگی های بازدارنده عناصر خاص در حجم اطلاعات OB را توصیف می کند. درخصوص ویژگی های بازدارنده دانش OB آن برخی حاصل در تدریس OB را بررسی می کند و در نهایت جهات برای اقدام و تحقیق آینده را شرح می دهد.


مبلغ قابل پرداخت 28,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

"هدف ما ارتقاء کیفیت و جلب رضایت شماست"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما