دنیز نت

دنیز نت

"فروشگاه دفتر خدمات کامپیوتری و اینترنتی دنیز" ... دانلود تحقیق دانشجویی، دانلود مقاله ،دانلود مقالات انگلیسی به همراه ترجمه فارسی، دانلود پایان نامه، دانلود کارآموزی، دانلود کارورزی، دانلود تحقیق های فرهنگیان، دانلود تحقیق آموزش و پرورش، دانلود تحقیق دانش آموزی، دانلود تحقیق ارتقای شغلی، نمونه سوال، اخبار دانشگاه پیام نور

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 107
  • بازدید کل : 683110

مقاله انگلیسی با ترجمه لزوم معرفی قوانین حسابداری و ارزش متعارف در چارچوب مفهومی


Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Procedia Economics and Finance, Volume 26, 2015, Pages 515–521

The Necessity to Introduce the Accounting Rules and Fair Value in the Conceptual Framework

چکیده

در این مقاله به این واقعیت می پردازم که سازمان های مهم، از قبیل کمیته استانداردهای حسابداری مالی[1] در ایالات متحده و کمیته استانداردهای بین المللی حسابداری[2] مدل حسابداری ارزیابی ارزش متعارف که جایگزین مدل بهای تمام شده تاریخی شده است را پذیرفته اند. از نظر حامیان نوآوری، اصول، فرضیه ها و هر نوع قرارداد نه تنها نسبت به واقعیت از سازگاری بهتری برخوردارند، بلکه تحولات را نیز پیش بینی می کنند. اگرچه شواهدی به عنوان مدل ارزیابی های اولیه و آینده دارایی ها و بدهی های (مالی یا غیر مالی) شرکت ارائه نمی کنیم، ارزش متعارف متناسب ترین معیار ارزیابی محسوب می شود زیرا معاملات صورت گرفته در روز معامله نشان دهنده واقعیت زمان و تمام ابزاری است که برای تعیین سودآوری سریع نیاز به مذاکره فوری توسط شرکت دارد. پذیرش ارزش متعارف توسط تمام کاربران بالقوه باید مشمول توافق قبلی گردد.

 

واژگان کلیدی: ارزش متعارف، قوانین حسابداری، بهای تمام شده تاریخی، کمیته استانداردهای بین المللی حسابداری

 

 

[1] FASB

[2] IASC


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

"هدف ما ارتقاء کیفیت و جلب رضایت شماست"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما