دنیز نت

دنیز نت

"فروشگاه دفتر خدمات کامپیوتری و اینترنتی دنیز" ... دانلود تحقیق دانشجویی، دانلود مقاله ،دانلود مقالات انگلیسی به همراه ترجمه فارسی، دانلود پایان نامه، دانلود کارآموزی، دانلود کارورزی، دانلود تحقیق های فرهنگیان، دانلود تحقیق آموزش و پرورش، دانلود تحقیق دانش آموزی، دانلود تحقیق ارتقای شغلی، نمونه سوال، اخبار دانشگاه پیام نور

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 38
  • بازدید دیروز : 37
  • بازدید کل : 681758

مقاله انگلیسی با ترجمه انتقال آلاینده های آب زیرزمینی: تبدیل مدل های لایه ای به سیستم ای دینامیک


چکیده:

گونه های شیمیایی مانند ردیاب ها یا آلاینده های حل شده به صورت انتقال یافته با جریان مواد سیال در یک شبکه قابل نفوذ پراکنده می شوند. در بسیاری از سیستم های آب زیرزمینی، محیط های منفذدار دارای ساختارهای لایه ای می باشند که با فرآیندهای زمین شناسی تعیین می شوند که آنها را شکل می دهد. معادلات پراکندگی- فرابرد که این انتقال را مدلسازی می کند دارای ضرایبی است که اصولاً وابسته به عمق می باشد. در این مطالعه، پارامترهایی که به این ضرایب در معادلات دیفرانسیل جزئی کمک می کنند. در هر لایه ثابت فرض شده و بنابراین می تواند در هر یک از لایه های مختلف، متفاوت باشد. این امر این امکان را به سیستم آبخیز با ساختارهای بستر موازی فراهم می کند تا بدون توسل به شبیه سازی عددی کامل، مدلسازی شود. یک ناهمسانگری در قابلیت نفوذ و مقیاس های طول پراکنده و جابه جایی مواد شیمیایی با جذب سطحی بر روی سطح ماتریس و جا به جایی به داخل و خارج از منافذ بن بست می تواند شامل شود pde ضریب ثابت خطی حاصل یا شرایط پیوستگی جریان جرم در رابط های لایه همراه می شود. در بسیاری از موارد راه حل های تحلیل جزئی یا کامل برای تراکم گونه ها می تواند مشاهده شود و بنابراین در اقدام محاسباتی صرفه جویی می کند. کاربرد تبدیل های انتگرال، توابع Green و روش های دیگر برای حل سیستم معادلات دیفرانسیل استفاده می شد. ابتدا معادلاتی که جابه جایی سیالات و آلاینده را توصیف می کنند، به طور خلاصه ارائه شده و سپس ابزار مدلسازی تصاویر برای ارائه راه حل تحلیلی برای گونه های آزاد شده در لایه متجانس استفاده می گردد. این مسئله با مشتق معادلات مدل برای سیستم چندلایه دنبال می شود. تبدیل فوریه امکان تبدیل به سیستم دینامیک را فراهم می نماید که تا حدی به صورت تحلیل با استفاده از روش های استاندارد حل می شود. همچنین سیستم چند لایه می تواند به عنوان تحقق تخمینی یک آبخیز با ویژگی هایی استفاده شود که به طور یکنواخت با عمق متغیر است. برخی نمونه ها ارائه شده است.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1500

برچسب های مهم

"هدف ما ارتقاء کیفیت و جلب رضایت شماست"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما