دنیز نت

دنیز نت

"فروشگاه دفتر خدمات کامپیوتری و اینترنتی دنیز" ... دانلود تحقیق دانشجویی، دانلود مقاله ،دانلود مقالات انگلیسی به همراه ترجمه فارسی، دانلود پایان نامه، دانلود کارآموزی، دانلود کارورزی، دانلود تحقیق های فرهنگیان، دانلود تحقیق آموزش و پرورش، دانلود تحقیق دانش آموزی، دانلود تحقیق ارتقای شغلی، نمونه سوال، اخبار دانشگاه پیام نور

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 106
  • بازدید دیروز : 62
  • بازدید کل : 683096

پاورپوینت: تحلیل محتوای کتاب های ریاضی مقطع ابتدایی براساس دیدگاه برنامه درسی جروم برونر


--- پاورپوینت: تحلیل محتوای کتاب های ریاضی مقطع ابتدایی براساس دیدگاه برنامه درسی جروم برونر ---

تعداد صفحات: 35 اسلاید ---

قالب فایل: پاورپوینت PTTX ----

توضیحات بیشتر در ادامه ....

___________________________________

چكيده

در فرآیند برنامه ریزی درسی، تهیه و تدوین محتوای آموزشی مناسب، به خصوص در نظام آموزشی متمرکز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

ریاضیات یکی از درون مهم و اساسی دوره ی ابتدایی است که متأسفانه با افت تحصیلی و نگرش منفی دانش آموزان رو به رو شده است، از این روست که تهیه و تدوین محتوای کتاب های درسی ریاضی با توجه به ملاک هایی که موجد یادگیری معنی دار است یک ضرورت محسوب می شود.

یکی از متخصصان به نام در این زمینه جروم برونر است، وی که از صاحب نظران روانشناسی شناختی است و به فرآیند یادگیری توجه دارد و نه به حصول آن معتقد است که محتوای آموزشی باید به گونه ای طراحی و تدوین شود که تفکر را پرورش دهد. در این مقاله با بررسی دیدگاه های برونر 14 مؤلفه برای تدوین محتوا استخراج گردیده و با 505 مفهوم مطروحه در کتاب های ریاضی مقطع دبستان تطبیق داده شد.

 


مبلغ قابل پرداخت 24,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 217

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

"هدف ما ارتقاء کیفیت و جلب رضایت شماست"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما