دنیز نت

دنیز نت

"فروشگاه دفتر خدمات کامپیوتری و اینترنتی دنیز" ... دانلود تحقیق دانشجویی، دانلود مقاله ،دانلود مقالات انگلیسی به همراه ترجمه فارسی، دانلود پایان نامه، دانلود کارآموزی، دانلود کارورزی، دانلود تحقیق های فرهنگیان، دانلود تحقیق آموزش و پرورش، دانلود تحقیق دانش آموزی، دانلود تحقیق ارتقای شغلی، نمونه سوال، اخبار دانشگاه پیام نور

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 38
  • بازدید دیروز : 107
  • بازدید کل : 683135

مقاله انگلیسی با ترجمه : بررسی فاکتورهای مهم موفقیت برای اجرای مدیریت دانش استراتژیکی، کاربردها برای بخش خدمات


چکیده

سازمان ها در حال اجرای سیستم های مدیریت دانش با این فرض می باشند که نتیجه ی آن، افزایش اثربخشی، سازمانی کارآیی و میزان رقابت خواهد بود. اقدامات مدیریت دانش، ویژه شرایط بوده و آن ها می توانند بر اثربخشی سازمانی تأثیر بگذارد، در عصر اقتصاد الکترونیکی برای دست یابی و تداوم مزیت رقابتی، اجرای مدیریت دانش استراتژیکی، انکار ناپذیر است. از طریق پیکربندی مجدد دانش، یکپارچگی و نوآوری صلاحیت های سازمانی به دست می آید. هدف اصلی تحقیق تعیین فاکتورهای مهم موفقیت است که برای اجرای SKM بسیار مهم می باشند. به این منظور، داده ها از بخش خدمات ایران و با توجه بر روی بزرگترین بخش خدمات جمع آوری شدند که صنعت بانکداری می باشد. داده ها از کارشناسان علمی این حوزه جمع آوری شدند. پس از مرور پیشینه مناسب و داده هایی که جمعیت تحقیق از طریق سوال جمع آوری شده بود، داده ها تحلیل شده و در نهایت فاکتورهای موفقیت مهم تر برای اجرای SKM در این بخش شناسایی و ارائه شد. همچنین مدل سازی معادله ساختاری برای نشان دادن صحت CSF در این تحقیق اجرا شد. در بخش پایانی این مقاله، توصیه های نظری و کاربردی ارائه شده است.


مبلغ قابل پرداخت 30,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

"هدف ما ارتقاء کیفیت و جلب رضایت شماست"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما