دنیز نت

دنیز نت

"فروشگاه دفتر خدمات کامپیوتری و اینترنتی دنیز" ... دانلود تحقیق دانشجویی، دانلود مقاله ،دانلود مقالات انگلیسی به همراه ترجمه فارسی، دانلود پایان نامه، دانلود کارآموزی، دانلود کارورزی، دانلود تحقیق های فرهنگیان، دانلود تحقیق آموزش و پرورش، دانلود تحقیق دانش آموزی، دانلود تحقیق ارتقای شغلی، نمونه سوال، اخبار دانشگاه پیام نور

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 107
  • بازدید کل : 683102

مقاله انگلیسی با ترجمه قابلیت بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد طراحی تولیدات جدید


Marketing capability, organizational adaptation and new product

development performance

قابلیت بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد طراحی تولیدات جدید

چکیده

محققان یک مدل تعدیل میانجی گری شده را پیشنهاد می کنند که قابلیت بازاریابی را از دیدگاه خارجی – داخلی، کاوش و بهره برداری مکانیزم انطباق سازمانی، فاکتورهای ساختاری سازمانی و عملکرد طراحی تولیدات جدید، مرتبط می کند. این مدل با استفاده از داده های نظرسنجی از آمریکا و چین، بررسی شده اند. نتایج نشان می دهد که قابلیت بازاریابی به طور مثبت مرتبط با عملکرد NPD می باشد. علاوه بر این بهره برداری و کاوش، رابطه مثبت بین قابلیت بازاریابی و عملکرد NPD را میانجی گری می کند. علاوه بر این ساختار مبنی بر مشتریان، غیر متمرکز سازی و یکپارچگی بین کارکردی به طور مثبت رابطه بین قابلیت بازاریابی و عملکرد NPD را تعدیل می کند. نتایج نشان می دهد که قابلیت بازاریابی برای شرکت به منظور انطباق با تغییرات خارجی اهمیت دارد. که در آن شرکت فاکتورهای ساختاری سازمانی را با شرایط قابلیت بازاریابی برای بهره برداری و کاوش در نوآوری کالا، منطبق می سازد.


مبلغ قابل پرداخت 40,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

"هدف ما ارتقاء کیفیت و جلب رضایت شماست"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما